niedziela, 5 sierpnia 2012

5. Studia i Olimpiada Sportowa LPS

Siema !

Wiecie co ? Shaggy..inaczej. Dziś byłem na obiedzie u Dog'ów ^^
Rose kupiła pizzę o.O No i Shaggy oznajmił że idzie jutro ( 6. sierpnia 2012 r.) zapisać się na studia o_O
Podobno Chaps (loock - blog mojej pani , wakacje perły , jego zdjęcie xD) też idzie i planuje zabrać brata (Liam ) i Harry'ego (loock - blog mojej pani , wakacje perły , jego zdjęcie xD) i  brata Harry'ego - Rusty'iego (czyt.Rustiego) .

No i sobie myślę jestem młody , to ja też pójdę ^^

Do wyboru są :

Fizyczne
Fizyczno-Chemiczne
Muzyczne
Yyyy...historyczne xD
Aktorskie
Przyrodniczo-ekologiczne
Matematyczne
Gastronomia
Prawo ;D

Nooooo....i ja chcę iść ma... historyczne xD
Nie no żart ;p
Historii nie lubię , tak na prawdę chce iść na muzyczne lubaktorskie , albo fizyczne.
Ciocia mi mówiła żem dobry z fizy ;3
I jak już pójdę to dziećmi też będzie się zajmować Kitty (moja eks xD)
Tsa , to ....jaaaaaaaaaha jeszcze jeden temat ;3 

Olimpiada Sportowa LPS w PetLandzie xD

Tym razem w PetLandzie , bo w Petshopowie nie chcieli ,  xD

No tooo... taka olimpiada trwa 3 dni .

Dziś były trzy dyscypliny :

1.Skejtbording (pisane celowo ^^)
2.Bieganie
3.Gimnastyka


Ja brałem skejta xD
Zawsze zajmowałem 1 miejsce a tu.......O__O POKER FACE !!!!!!!!!!!
Zająłem 2 :P
Co za kur...deeeeee głupie zawody xD 
Było z 25 uczestników 3 miejsca , iii.... wszyscy to byli moje ziomy xD I dziewczyny z mojej paki ;D
Iiiiiiiiiiii.............................

3 miejsce - Rocka Bullter ( z mojej paki xD) Bulterierka która gra w serialu na yt , autorstwa mojej pani ... ,,Pamiętnik Loli''.

2 miejsce - Kevin Rivera hardcor , którego znacie . Prowadzi własny blog .

1 miejsce - Billy Koal ( szara koala :3) :P

Rozumiecie ? On zajął 1 miejsce xD

Głupie JURY ! Czyt. Żyri

Jury - Lilly (klacz , siostra Perły) ,Vicky (foczka , moja współlokatorka) Carolline (czyt.Karolajn , krówka )
, i Louis (chart XD) .


Ech... szkoda :P Ale co tam , ważne że w ostatnich 3 latach ja zajmowałem 1 miejsca ^^

Taaa.... to mam coś na pociechę xD

Dobra , idę myśleć z tymi stuuusiami xD


Sajonara hardcory !!!!!!!!!!!!!!!!!



~Kev

2 komentarze:

  1. Tak fajne te twoje Lps'y ale zajmij się troszkę sobą

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam bardzo , w jakim kontekście ? Jak coś nie pasuje to sajonara :p

    OdpowiedzUsuń