piątek, 20 lipca 2012

4. Umiem robić Grafity + po imprezie xD

Siem !

Kurde co się wczoraj działo ? Nie wiem xD

Bo zasnąłem xD Opiłem się spraytem ,poszedłem do łazienki , wracam i tu dum , o ziemie i śpię XD

Potem jak się obudziłem o czekajcie która to była... aha O__O 3.00 w nocy xD
I poszedłem coś zjeść xD No to sobie biorę parę sardynek , coca colę xD I honey :D
Jem , jem , jem... skończyłem i tu patrzę a tam na ziemi karta leży ,  nikt nie zwraca na nią uwagi , to ja do mojej pani poszedłem na biurko zrzycam markera i sobie rysuje ,, Party Rock'' , ,, Hardcor jest tylko 1'' , itp.  I się w pewnym sensie nauczyłem robić Grafity :D


Rano :


Od mojego prawego ucha jak tak patrzycie  jest nazwa mojego bloga, tylko bardzo mała :p
Jak zrobicie KLIK na zdjęcie to ono się powiększy XD


Fajne cn XD Hahah xD Widać nawet True Story xD OMG :D

Dobra  , przepraszam że tek krótko , ale za bardzo nie chce mi się po wczorajszym dniu pisać xD


Bye :D !!!!!


~Ke





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz