środa, 18 lipca 2012

1. Pierwsza nota !!!

Siema !!!

Jestem Kevin , w skrócie Kev mam 21 petkowych lat  , żonę o imienu Kitty i dwójkę dzieci Michaela i Mimi xD Dobra z zawodu jestem  skaterem & zastępcą burmistrza miasta xD Wiec LittlestLand to... moje miasto xD Dobra to tyle jeśli chodzi o mnie aha .... moje foty :D


Dobra więc to ja  na tle innych petków z miasta ( nie wszystkich oczywiście XD)O_O xD



Hahah xD Samouwielb :3 To zdjęcie jest hardcorowe chociaż moje pani mnie trzymała , bo chyba nie jestem kurcze jakiś eeeee... ptak zeby latać i to do góry nogami xD Ponieważ ta fota jest moja ulu. jak na razie XD Dałem ją na nagłówek ^o^


Kurrrr...de od razu przepraszam za eeeee.... '' pysk'' po lewej str. zdjęcia ale ukochana koniczka ( no bo nie ma żeńskeigo określenia pokrewbego literami z koń , a klacz nie pasuje xD )  Carmen , która była tak łaskawa że po wielu proźbach się nie przesunęła ;p



Dobra , hardcory do jutrzejszej NN ( nowej notki xD )


Bye , bye baby :3

~Kev

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz