środa, 18 lipca 2012

2. Mój DOM !

Siemka !

Dzisiaj  w planach mam pokazanie wam mojej chaty xD

Tylko podpisuję zdjęcia czekajcie xD

7:14 Zaczynam
7:22 skończyłem xD

Dobra więc krótko napiszę żę w domu mieszkam z moimi dziećmi i z (byłą) żoną , niedługo mamy rozwód dokładnie 25 lipca , XD Cóż , a wydawało się że będziemy szczęśliwą parą ale ona uważa że eeee...ja mało czasu poświącam rodzinie , jak kurde przez cały czas ja chodziłem i się bawiłem z dziecieakami , nawet przez opiekę nad nimi umiem robić makaron z serem xD Eeeeee... więc z żoną nie mieszkam , ale z moją kumpelą współlokatorką foczką , Vicky :)

Dobra więc zaczynamy xD
Salon xD Z radiem i telewizorem . Przepraszam że tak ciemno ale moja pani sobie wymyśliła że jak wstała rano o 4:40 to o 5:00 może robić zdjecia xD
                                                         

Moja hardcorowa kuchnia xD Z niezamkniętym laptopem  :/

Mała łazienka XD Tylko dziś muszę kupić mydło  bo Vicky będzie zrzędzić xD

Ja jak sobie śpię xD Hah . nieźle wyglądam co ? Samouwielb.:3

A oto Vicky , która również spała xD

Moje dzieciaki XD Z kokardką Mimi , a z łatką na oku Michael ( czyt. Majkel xD)
Oboje mają p mnie oczy xD 
 UWAGA !!!! Przepraszam za małe podpisy z adresem mojego bloga xD
Poprawię to ... chyba jutro xD

A tak na koniec moje zdjęcie przy domu dogów xD

Fuck yeah ,XD Samouwielb :3








Bye , bye , bye O_O




~Kevin ^o^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz